MEER INFO

HOME

GRATIS HAAKPATRONEN en HAAKINFORMATIE
voor beginners en gevorderden
. -

Laatste update 22-10-2018

Deel de site met je vrienden

HAAKSTEKEN:

HAAKPATRONEN: A-Z

Kleding

H A N D I G E  H A A K T I P S  V I N D  J E  H I E R

.
.

HOE WERKT HET! (Even lezen graag)

  1. Kies eerst in het alfabetische menu voor het patroon dat je zoekt.
  2. Op de pagina die je voor krijgt zie je dan een aantal keuzemogelijkheden waar de jouwe ook bij staat.
  3. Klik op het vakje van je keuze en je gaat door naar mijn Pinterest verzameling van patronen.
  4. Op het bord van je keuze zie je alle plaatjes van de patronen staan.
  5. Klik de foto aan van het patroon dat je hebben wilt en deze wordt in een overlay geopend.
  6. Onder het plaatje van het patroon zie je de button "Bezoeken" of "Openen".
  7. Klik die aan en je bent bij het patroon.

      Voor een uitgebreide uitleg over Pinterest klik je even hier,
opent in een nieuw venster     

.
PIXEL HAKEN HAKEN KINDERTOPS HAKEN PANNENLAPPEN ETC.
De mooiste telpatronen voor deze leuke vorm van patroonhaken. Sloffen, dekens, kussens. Natuurlijk zijn veel van deze patronen ook geschikt voor borduren op gaas of op gehaakte vasten. Gehaakte topjes voor meisjes. Leuke modellen en heel snel klaar. Heerlijk de zomer in met verschillende modellen, BOHO tops, Ibiza tops of speciale modellen. De leukste pannenlappen, onderzetters en potholders in de geweldigste modellen of gewoon de ouderwetse, ze staan er allemaal. Dieren, fruit, of fantasiemodellen met speciale haaksteken, je vindt ze allemaal hier.
.
HAKEN BABYKLEDING JONGENS HAKEN KABELS HAAKPATRONEN MET GRANNY SQUARES .
Ook de prinsjes verdienen een prachtige gehaakte outfit. Mooie broeken, bijpassende vestjes, mutsen, sloffen en complete outfits voor een prachtige fotoshoot, je vindt ze allemaal hier. Kabels haken op allerlei verschillende manieren, leuk voor sjaals, kussens en kleding. Mooie gevlochten kabels, maar ook heel ingewikkelde, bijvoorbeeld de Keltische (Celtic) patronen. Kies maar uit.

Kleding, tassen, autostoelen, dekens, sloffen, laarzen en kleden. Alles kun je maken met Granny's. Dit zijn patronen die je met de voorgeschreven Granny Squares kunt maken. Maar natuurlijk kun je ook je eigen favoriete Grannies hiervoor gebruiken.

Voor Granny Square modellen, dus alleen de vierkantjes zelf klik je hier

.
HAKEN ZOMERTRUIEN HAKEN POKEMON GO HAKEN KNUFFELS/SPEELGOED  

De mooiste luchtige zomertruien haak je nu zelf. Kies een leuk patroon uit en begin. Houdt er wel rekening mee dat er in de wereld heel wat verschillende standaards zijn voor dames/heren maten, dus maak altijd eerst een proeflapje en blijf meten als je bezig bent, zodat je niet alles uit hoeft te halen.

PROEFLAPJE HAKEN

Hier vind je alle POKEMON GO figuurtjes die ik tot nu toe heb kunnen vinden, wordt nog aangevuld Gehaakte knuffels om mee te spelen of gewoon om neer te zetten. Ook veel leuke speelgoedjes voor baby en peuter. Specials zoals Nijntje, Minions e.d. vind je in de in aparte groepen in het menu aan de linkerkant.  
--