MEER INFO

HOME

GRATIS HAAKPATRONEN en HAAKINFORMATIE
voor beginners en gevorderden
. -

Laatste update 22-10-2018

Deel de site met je vrienden

HAAKSTEKEN:

HAAKPATRONEN: A-Z

Kleding

H A N D I G E  H A A K T I P S  V I N D  J E  H I E R

.
.

HOE WERKT HET! (Even lezen graag)

  1. Kies eerst in het alfabetische menu voor het patroon dat je zoekt.
  2. Op de pagina die je voor krijgt zie je dan een aantal keuzemogelijkheden waar de jouwe ook bij staat.
  3. Klik op het vakje van je keuze en je gaat door naar mijn Pinterest verzameling van patronen.
  4. Op het bord van je keuze zie je alle plaatjes van de patronen staan.
  5. Klik de foto aan van het patroon dat je hebben wilt en deze wordt in een overlay geopend.
  6. Onder het plaatje van het patroon zie je de button "Bezoeken" of "Openen".
  7. Klik die aan en je bent bij het patroon.

      Voor een uitgebreide uitleg over Pinterest klik je even hier,
opent in een nieuw venster     

.
HAKEN OMSLAGDOEKEN, SJAALS, COLLS, SHRUGS. HAKEN PONCHO'S VOOR ALLE SEIZOENEN. HAKEN JASSEN EN VESTEN VOOR ELK SEIZOEN.
Omslagdoeken, shrugs, zomer en wintersjaals, warme colls, de allermooiste haak je toch gewoon zelf. Met je lievelingsgaren in je lievelingskleur.

Een poncho staat iedereen, maak de mooiste voor jezelf, kies uit honderden modellen en neem je favoriete kleuren, verwen je zelf of je (klein)dochter met zo'n heerlijk kledingstuk.

In elk seizoen kun je hier in Nederland wel een vest(je) gebruiken, dun voor de zomer en warm voor de winter. Ook een prachtige jas is heel goed te haken.
.
HAKEN GRANNY SQUARE MODELLEN. HAKEN LAARZEN, SCHOENEN SLOFFEN SNEAKERS HAKEN ZOMERTOPJES BOLERO'S E.D. .

Zoek hier de mooiste granny squares uit om jouw originele tas, jas, kussen of deken te maken. Ook geschikt voor allerlei andere kleding, zoals o.a. sjaals, vesten, truien, rokken. Niet alleen vierkant maar alle modellen vind je hier.

 

Alles voor aan je voeten, zomerslippers (ook zonder zool) en winterlaarzen, sokken, sportschoenen lekkere sloffen voor de winter, allemaal gehaakt en met een duidelijk patroon erbij.

Zomertopjes in alle modellen lekker luchtig om zo te dragen of ergens overheen. Ook gehaakte bikini's staan hierbij in allerlei leuke modellen. Kortom hier vind je alles om te dragen met mooi weer.

.
  HAKEN RANDJES EN ANDERE VERSIERING. HAKEN CELTIC KNOTS (Keltische Knoop)  

Je hebt iets gemaakt, een poncho of omslagdoek bijvoorbeeld en dan mis je nog iets, een randje misschien? Hier vind je er zoveel dat de keuze misschien nog wel moeilijk wordt. Ook wat grotere bijvoorbeeld als kastrandje of voor het venster. De Keltische knoop, het zijn geen gemakkelijke patronen, maar je krijgt er wel heel mooie unieke resultaten mee, kijk hier maar eens wat je er allemaal mee kunt doen, er komt geen einde aan!  
--